18 grudnia 2019

Świąteczne wykreślanki, dobble, puzzle - do wykorzystania

Grudzień to czas, kiedy tematyka zajęć "kręci" się wokół świąt. Różnorodność ćwiczeń proponowanych uczniowi motywuje go do pracy, dlatego poniżej prezentuję wykonane przeze mnie wykreślanki, dobble do pobrania oraz puzzle online.

1. Wykreślanki przygotowałam wykorzystując Word Search Maker. Na stronie stworzyłam wykreślanki. Jej obsługa jest bardzo prosta. Nadajemy tutył, polecenie wykreślance, słowa, które uczeń powinien w niej odnależć.

Moje wykreślanki możecie pobrać klikając na link poniżej:



2. Dobble to gra, którą moi uczniowie bardzo lubią. Wszystkie karty rozdaje się graczom oprócz jednej, którą kładzie się na środku. Uczestnicy patrzą na kartę na środku oraz na pierwszą swoją kartę i szukają wspólnego symbolu. Symbol nazywają głośną i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich kart. 
Dobble świąteczne, które przygotowałam możecie pobrać klikając na link poniżej:


3. Puzzle wykonałam na Jigsaw Planet. Grafiki pobrałam z Pixabay i przygotowałam w Canvie. Na stronie można stworzyć puzzle z przygotowanych plików. W trakcie tworzenia można dokonać wyboru: kształtu, ilości puzzli. Przygotowane układanki zapisują się naszym koncie. 
Poniżej prezentuję kilka układanek on - line, w które można zagrać klikając na poniższe linki:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz