11 grudnia 2019

Historia pewnej grudniowej nocy...

Tak, jak obiecałam prezentuję kolejny film poklatkowy, który wykonałam z udziałem moich uczniów. Jestem zachwycona tym rodzajem filmu, ponieważ, jak pisałam wcześniej wszyscy uczniowie mogą brać w nim udział i równocześnie grać kilka ról.


Film ten wykonałam również w darmowym programie Time Lapse - Tool. Jego atutem jest to,  że jest bardzo prosty w obsłudze, chociaż moim zdaniem brakuje w nim dodatkowych funkcji związanych z efektami. Tak to już jest, że apetyty rośnie w miarę jedzenia. Do wykonania tego krótkiego filmu musiałam zrobić ok. 50 zdjęć bohaterów w różnych pozycjach, a następnie usunąć tło zdjęcia (skorzystałam z remove.bg ).


 

Zanim "wrzuciłam" zdjęcia do programu przygotowałam je w niezastąpionej Canvie - łącznie 121 klatek. Trzy tla scen wykonał mój uczeń. Na kolejnych zdjęciach moi bohaterowie zmieniają położenie względem tła. Klatki po połączeniu w Time Lapse - Tool sprawiają wrażenie ruchu.






Na koniec muzyka, w naszym przypadku - kolędy, które nagrałam razem z moją uczennicą w rejestratorze głosu, który znajdziecie chyba w każdym laptopie.

Całe jasełka możecie obejrzeć tutaj:
Historia pewnej grudniowej nocy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz