13 stycznia 2020

Utrwalamy stosunki czasowe - Montessori Maths for ALL


Wraz z moją klasą w dalszym ciągu działamy w Międzynarodowym Projekcie "Montessori Maths for All" na platformie eTwinning. Na styczeń mamy zaplanowane działania związane z kalendarzem. My swoją przygodę rozpoczynamy od utrwalania stosunków czasowych - dni tygodnia, miesięcy i pór roku.

Do utrwalania w/w umiejętności wykorzystałam moje zasoby na learningApps oraz jigsawplanet.
Wspólna zabawa w dni tygodnia przyniosła wiele uśmiechów na twarze moich uczniów. Ponieważ moja klasa liczy 7 uczniów - każdy z nich został nazwany dniem tygodnia. I tak ustalaliśmy datę, utrwalaliśmy pojęcia wczoraj, dziś, jutro.

Przydatne okazały się również moje zasoby na learningApps oraz jigsawplanet. Możecie z nich skorzystać klikając na poniższe linki:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz