20 listopada 2019

Bobaski, pieski i jeże - czyli klamerkowe love ❤, cz.4

Klamerkowe love  ❤ - cz. 4. Już od dawna pałam sentymentem do własnoręcznie wykonanych pomocy. Nie ma chyba większej satysfakcji niż zaangażowanie uczniów w pracę z nimi i słowa "czy mogę jeszcze raz?".
Klamerki bardzo często pojawiają się w pomocach wykonywanych przeze mnie, które nie powstałyby, gdyby nie niezastąpiona Canva. Obecnie wykorzystuję je do pracy w międzynarodowym projekcie "Montessori Maths for All" na platformie eTwinning. Moi uczniowie chętnie sięgają po nie na zajęciach matematycznych utrwalając szereg liczbowy, ustalanie liczebności zbiorów, wykonywanie działań na konkretach oraz doskonaląc sprawność manualną.

"Bobaski"
Zadanie polega na doczepianiu bobaskowi określonej liczby włosów. Bobaski d wydrukowania pobierzesz tutaj.



"Ile kości ma pies"
Zadanie polega na określeniu liczebności zbioru kości. To ćwiczenie pobierzesz tutaj.



"Jeże"
Zadanie podobne do powyższego. Zadaniem ucznia jest doczepienie odpowiedniej liczby kolców. 




Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10
Uczeń wykonuje działania na konkretach, wybiera właściwy wynik na karcie i oznacza go klamerką. Dodawanie w zakresie 10 pobierzesz tutaj, a odejmowanie tutaj.







Zapraszam do wcześniejszych artykułów z serii "Klamerkowe love":
Klamerkowe love - cz.1
Klamerkowe love - cz. 2
Klamerkowe love - cz. 3
Klamerkowe love - cz. 4










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz